De Digitale School forum index De Digitale School
Forums van De Digitale School

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

kleuterrapporten

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    De Digitale School forum index -> Groep 1,2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
janine immink
Gast

BerichtGeplaatst: Di Dec 07, 2004 9:58 pm    Onderwerp: kleuterrapporten Reageer met quote

Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een nieuw kleuterrapport. Wie heeft er een voorbeeld van een rapport, waar ik er een van toegestuurd kan krijgen?
Alvast bedankt.
Groetjes Janine Immink
Naar boven
oud_Janneke van Kammen
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Dec 08, 2004 7:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk op de homepagina van community 1-2 bij kleuterrapporten en voila, daar staan er een aantal voor je!

Janneke
Naar boven
Jakkenie
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2005 8:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien ben ik dan een beetje kippig, maar ik kan ze niet meer vinden. Ik wist dat ze er waren, maar in mijn ogen zijn ze spoorloos
Naar boven
oud_Miranda Wedekind
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2005 10:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

De rechtstreekse link is inderdaad weg, maar hier kun je ze vinden: http://www.digischool.nl/po/community12/beveiligd/rapporten.html
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    De Digitale School forum index -> Groep 1,2 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls