De Digitale School forum index De Digitale School
Forums van De Digitale School

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

afscheid leerling

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    De Digitale School forum index -> Groep 1,2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast

BerichtGeplaatst: Di Feb 10, 2004 6:39 pm    Onderwerp: afscheid leerling Reageer met quote

Hoi allemaal,
Een leerling uit mijn groep 1/2 gaat verhuizen en gaat naar een andere school. Wie heeft er een idee voor een leuk afscheidskado wat ik samen met de kinderen kan maken als herinnering??

Alvast bedankt,
Susan
Naar boven
oud_juf_miriam

BerichtGeplaatst: Di Feb 10, 2004 8:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vorig jaar had ik dit ook met een lln. Ik heb toen een vriendjesboekje gemaakt. Je kunt er natuurlijk een kopen (of bijv. een poezie). Maar ik heb er zelf een gemaakt.
Een A4-tje (liggend), aan de ene kant ruimte voor de naam, geboortedatum en al dat soort dingen (heb ik samen met de kinderen ingevuld), aan de andere kant plaats voor een tekening. Als je 't slim doet druk je alleen op de linkerkant elke keer de lijntjes af voor de gegevens, en aan de rechterkant niets. Kopieer 't een aantal keer en je kunt er zo een boekje van maken.
De ouders kwamen mij speciaal bedanken voor 't leuke cadeau!! Dit bewaar je in ieder geval!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
oud_Joke1

BerichtGeplaatst: Wo Feb 11, 2004 2:03 pm    Onderwerp: afscheid leerling Reageer met quote

Je kunt ook iets voor die leerling laten maken als het schrijven een probleem is.
Een hand van .......... en/ of een kus van ...............
Je hand overtrekken, uitknippen en op papier in een andere kleur plakken, zelf naam erop schrijven (bv. op de hand) en laten versieren.
Lippen stiften met watervaste lippenstift en een afdruk maken, daarna het papier laten versieren. Dit laatste vinden vooral de meisjes prachtig. Ik zou de keuze om het wel of niet te doen aan het kind overlaten.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Feb 11, 2004 5:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een keer voor een afscheid de kinderen allemaal hun hand of hun voet in de verf laten dippen en dan op een vel gelegd. Vinden ze geweldig! Bovendien geeft het een erg leuk effect als je alle gekleurde handen en voeten op verschillende gekleurde vellen ziet.

Succes

Groetjes Ellis
Naar boven
IreneS
Gast

BerichtGeplaatst: Do Feb 12, 2004 8:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,
wij maken altijd een placemat als afscheidscadeau. Hiermee kun je op verschillende manieren varieren natuurlijk. Ik had vaak handjes waar ze een tekeningetje op maakten en ik hun naam op schreef. Al die handjes plakte ik op 1 kant en op de andere kant een grote digitale foto van de klas. We maken ze op a3 formaat en lamineren ze daarna. De kinderen kunnen ze dus echt gebruiken en zelf kiezen wat ze willen zien als ze aan het eten zijn; de handjes of de foto...
Irene
Naar boven
oud_jufmariska

BerichtGeplaatst: Do Feb 12, 2004 6:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een kalender is ook leuk. Dit heb ik mijn stagiaire gegeven als afscheidscadeau. Je kunt 12 kinderen een tekening laten maken of werkje, dan op de computer in twee kolommen de dagen. Dan kun je boven de tekening plakken en daaronder de dagen. Ik heb de kinderen hun naam laten schrijven bij de dag dat ze jarig zijn en toen gelamineerd. Dan kun je er met een whiteboard-stift gewoon op schrijven en weer uitvegen. Maar de namen van de klasgenootjes kunnen niet weg.
Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Jun 25, 2012 4:10 pm    Onderwerp: Re: afscheid leerling Reageer met quote

0 schreef:
Hoi allemaal,
Een leerling uit mijn groep 1/2 gaat verhuizen en gaat naar een andere school. Wie heeft er een idee voor een leuk afscheidskado wat ik samen met de kinderen kan maken als herinnering??

Alvast bedankt,
Susan
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Jun 25, 2012 4:11 pm    Onderwerp: Re: afscheid leerling Reageer met quote

een teking van neuken maken
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jul 04, 2012 6:54 pm    Onderwerp: Re: afscheid leerling Reageer met quote

0 schreef:
een teking van neuken maken

Goed idee ja Rolling Eyes
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    De Digitale School forum index -> Groep 1,2 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls