De Digitale School forum index De Digitale School
Forums van De Digitale School

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

tanden poetsen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    De Digitale School forum index -> Groep 3,4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
oud_lies

BerichtGeplaatst: Vr Feb 27, 2004 1:19 pm    Onderwerp: tanden poetsen Reageer met quote

hallo

ik ben op zoek naar lesjes rond tanden poetsen. wie kan mij helpen Question

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
anja
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Apr 05, 2004 11:49 am    Onderwerp: tanden poetsen Reageer met quote

Hallo Lies,
In de map "werosignaal" voor het tweede leerjaar staan lesjes rond tanden poetsen. Helaas heb ik die map niet ter beschikking.
Op de volgende site vind je veel informatie, uitleg, kleurplaten,... en via mooie tekeningen wordt getoond hoe je je tanden moet poetsen. Deze kun je misschien printen en dan heb je alvast wat didactisch materiaal. Het is ook heel leuk om de kinderen hun tandenborstel + pasta te laten meebrengenen in klas te laten poetsen. Probeer eens bij een firma staaltjes te vragen van tandpasta. Een bezoek aan de tandarts mag zeker niet ontbreken. Voor een les spreken, kun je 2 grote kiezen maken in karton met een gat in voor het hoofd van een kind. Ze kunnen dan per 2 een gesprekje houden : wat zeggen ze tegen elkaar over het kindje in wiens mond ze zitten of over de tandpasta, de tandenborstel, de tandarts,...
Veel succes !
http://home.hccnet.nl/g.d.vos (klik op "voorlichting")
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Apr 05, 2004 5:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij de ggz kun je projecten lenen over o.a tanden poetsen
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    De Digitale School forum index -> Groep 3,4 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: