De Digitale School forum index De Digitale School
Forums van De Digitale School

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

[b]Wie wil goede lesvoorbereidingen bewegingsopv kleuters???

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    De Digitale School forum index -> Groep 1,2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sofie
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Okt 16, 2002 5:10 pm    Onderwerp: [b]Wie wil goede lesvoorbereidingen bewegingsopv kleuters??? Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een community 'bewegingsopvoeding voor kleuters' opgestart. Hier kan je lesvoorbereidingen en ideeŽn vinden voor lessen kleuterturnen. Het bevat tot nu toe ongeveer 80 uitgewerkte lessen. Maar de site is nog nieuw!Geef je zelf kleuterturnen en je hebt nood aan nieuwe ideeŽn? Maak je dan lid! De enige voorwaarde is zelf enkele goede lesvoorbereidingen toevoegen. Op die manier is de site voordelig voor iedereen en zijn het niet steeds dezelfde mensen die het werk doen.

Neem gerust een kijkje op volgend adres:
http://groups.msn.com/BewegingsopvoedingvoorkleutersSofie
Vriendelijke groeten,
Sofie Bras
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Do Okt 09, 2003 8:33 pm    Onderwerp: Re: [b]Wie wil goede lesvoorbereidingen bewegingsopv kleuter Reageer met quote

Sofie schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een community 'bewegingsopvoeding voor kleuters' opgestart. Hier kan je lesvoorbereidingen en ideeŽn vinden voor lessen kleuterturnen. Het bevat tot nu toe ongeveer 80 uitgewerkte lessen. Maar de site is nog nieuw!Geef je zelf kleuterturnen en je hebt nood aan nieuwe ideeŽn? Maak je dan lid! De enige voorwaarde is zelf enkele goede lesvoorbereidingen toevoegen. Op die manier is de site voordelig voor iedereen en zijn het niet steeds dezelfde mensen die het werk doen.

Neem gerust een kijkje op volgend adres:
http://groups.msn.com/BewegingsopvoedingvoorkleutersSofie
Vriendelijke groeten,
Sofie Bras
Naar boven
nathalievr

BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2010 9:05 pm    Onderwerp: bewegingslessen Reageer met quote

beste,

hoe kan ik lid worden van u groep want deze lijkt mij wel interessant,
ik wil er gerust een lesje bijzetten hoor geen probleem

nathalie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    De Digitale School forum index -> Groep 1,2 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls